⭐ Ja hoor, daar heb je ze weer! ⭐
Reclame. De ‘kracht’ van de herhaling.
Nou, voor mij is het toch dikwijls een krachtige ergernis.
En dan moet je ook nog zelf de bühne op. Je eigen spul promoten.
“Komt u maar! Wij hebben het allerbeste, het allermooiste! Zoek vooral niet verder, dit wil jij!”
Pfff. Ik vind het best een ding.
‘Content posten’ waar ik dan vaak weer niet zo content van word.
En ik vind het al helemaal niks als ‘iemand’ mijn content gaat bedenken. Of kan klaarzetten…
Hoe dan? Misschien heeft helemaal niemand zin in die content.
En hoe weet die ‘iemand’ überhaupt wat er geroepen moet worden zonder uitermate irritant te worden?
En dan14 keer een zoekterm herhalen in de tekst. Nou, dat leest ook lekker weg!
Ik had laatst een post waar ik vrij tevreden over was; ‘De gaap-week’.
En ja ok, daar werd bar weinig op gegoogeld…
Maar ja… je moet wel wat!
We hebben nou ook niet bepaald een product dat je even aanschaft op de woensdag- of zaterdagmarkt.
Dus…ik doe m’n best.
En mocht het nou toch irritant worden, scrol gerust verder
We delen het vooral omdat we zó houden van wat we maken. ❤️
En omdat we het gewoon zonde vinden als jij niet weet wat er allemaal mogelijk is.


